------------ -------------

BIRTHDAY BINIK ADY



ohh lahai . birthday aku ea rini ?? okayy happy birthday to me ~ hahai . wish diri sendiri dulu baru laa terasa yang diri ny ta terabaikan . hari ny 13 Disember ( okayy taolaa wokk) . datz mean genaplaa birthday aku yang ke 20 tahun . muda sangat kot rasanya kalau na dibandingkan dengan sayang aku nd member aku yang lain . 

si sayang aku pun dari dulu ta ubah ubah . wish birthday sebelum harinya . konon na jadi orang pertama yang wish , haha blah laa sayang , awak tetap yang pertama pun . elak macamana pun awak tetap yang pertama wish sebab awak to da still tinggal dalam hati kita . iLOVEYOU laa !! hari ny pun awak wish jugak kan . pagi pagi dah call kita , kejut kita semata mata na nyanyi lagu birthday kat kita . TERHARU tahu ta . taperna tahu ta kita celebrate birhday dengan boyfie sebelum kita jumpa awak .  

second baru NONO yang wish nd lepas to . diikuti dengan bebaris baris kawan2 dalam facebook . heii korang thank you laa . walaupun ta berapa na kenal wish jugak kan kau semua . okayy ny
antara mereka mereka yang ta berapa na kenal laa . 




okayy . ramai lagik tapi malas aku na pampang kan sangat . TERIMAKASIH yea kawan FB yang taberapa na kenal sebab wish jugak . korang semua membuatkan aku TERSENYUM sampai kea telinga :) 





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny