------------ -------------

SORT OTAK (MENTAL)

okayy aku rasa macam na update semula laa pasal orang yang da menganiaya keluarga aku to . sorry laa aku terpadam hari tu sebab aku da move kat blog lain . nd blog to alhamdulillah aku da campak dalam gaung . haha !!



okayy . apa masalah kau nd keluarga kau kat keluarga aku ek ?? dulu kau tulis kat blog kau , kau kata aku ny PENFITNAH . meh sini aku buktikan antara PENFITNAH dengan DIFITNAH . okayy , kau tuduh aku PENFITNAH , nd aku kata diri aku DIFITNAH sebab aku rasa TERANIAYA bila keluarga kau buat keluarga aku macam ny . anyway THANK YOU atas perbuatan keji kau . kesian pulokk aku tengok perangai kau . saje he mintak publisiti murahan ?? kesian kau !!



kau kata aku ny HISTERIA kan ?? meh sini aku tunjuk perbezaan histeria dengan rasuk okayy . hidup to jangan terlalu bengap okayy .



okayy see . da bacakan ?? okayy sekarang sebab pulokk okayy !!


okayy cukup laa ny . just perbezaan jea . saje na bagi orang to kenal erti histeria dengan rasuk . kesian dia tatao . sampai histeria dengan rasuk pun ta reti beza . harap jea belajar . 

okayy , ny bukti dia da kutuk family aku . 



dengar sini . apa yang kau cakap dulu to aku bagitahu balik he . 

SANTAU
aku kena santau dengan manusia to . santau angin . aku da banyak tempat berubat tapi yang aku muntahkan angin . datz mean santau angin . okayy dalam hal ny aku tasebut nama si sentap to pun . kesian kaukan . mintak orang menyebelahi kau kesiankan kaulaa ny eh ?? meh sini aku KESIAN tengok perangai kau to .

IRI HATI
aku tahu orang to iri hati dengan apa yang family aku ada , family aku ada apa jea walaupun ta kaya macam orang lain , tapi kelebihan berpihak kat keluarga aku , ! kau perasan sangat kenapa ?? nampak sangatlaa kau iri hati wahai manusia . 

TIADA RUPA
kalau kau ada rupa , kenapa wajib kau print screen aku punya blog eh ?? cerita sikit sini , kau ada rupakan ?? tapi perna aku berubat kenapa dalam family kau to ada yang amek seri muka dalam keluarga aku , boleh cerita kenapa kau amek , kau tade rupa asli ea , muka kau ta cantik kea kau taperna na bersyukur dengan Allah bagi ??

BODOH
alahai , kau kata kalau aku bodoh to semua datang dari diri aku kan .to kau katalaa . tapi yang aku tahu , selama aku hidup , selama aku menimba ilmu pergi sekolah , belajar semata mata na banggakan hati mak aku , semua kegagalan to bukan datang dari diri sendiri tapi datang dari Allah sebab Allah na nengok kita berusaha , nd bila kejayaan to datang Allah na kita bersyukur . Aku da merasa jugak jejak UITM . kalau aku bodoh orang ta carik aku laa jejak UITM . alhamdulillah , sebab niat aku baik , na harumkan nama keluarga aku tapi sayang , keluarga kau musnahkan impian aku . no hal , Allah ada dengan orang teraniaya . 

TIADA JODOH
kau kata kau ada jodoh da laa . lebih apehal ?? tapi yang aku pelik jodoh kakak aku jodoh aku semua na dijodohkan dengan anak kau . sorry , him is mine , tade sorang pun leh rampas Ady dari tangan aku kecuali dengan izin Allah yang pisahkan aku . maaf , pergi cari orang lain laa , tamalu he TEHEGEH HEGEH MACAM PEREMPUAN MURAHAN ??

UMUR
kalau kau 21 tahun lantak kau laa , kat dunia ny ramai yang 21 tahun , harus ingat , bukan kau jea yang 21 tahun okayy !!

DOA
airmata sape yang jatuh ,? aku atau kau ? yang terseksa aku kea kau ? akukan . lepas jea sembahyang aku berdoa biar orang yang menganiaya aku nd keluarga terima balasan setimpal , sampai menitis airmata aku sebab sedih . bukan kau laa . kau na lindung diri mak kau kan . kau pergi check laa , atau kau memang da bersubahat dengan dia . aku harap Allah bagi kau rasa seksa macam mana kau nd keluarga da seksa keluarga aku . 

DENGKI FAMILY
kau fikirlah sendiri . antara kau yang dengki atau ta okayy . orang kalau da buat jahat mana na ngaku , tapi berpura pura buat kebaikan sedangkan hasad dengki penuh dlm diri . kau kata bapak aku taleh jadik ketua keluarga . what ?? bapak aku pondan he , pakai skirt ? tergelek gelek depan keluarga kau . kau ny da tahu banyak hal keluarga aku . kau simpan apa dalam ruma aku ek ?? benda ea bia kau tahu semua hal dalam ruma ?? kau sala . kitorang da nampak semua benda yang kau cuba na sembunyik un . 

MINANGKABAU & BUDDHA
ohh fyi , aku tade kenal dengan orang minangkabau . okayy , nd yang aku pelik , orang to tahu nama aku full , nd nenek yang da na  mampos  to cakap dia tasuka aku BELAJAR ! nd cuba sedar diri kejap . sape asal dari minangkabau yang agak tahu nama aku SILA REGISTER DIRI KAT NERAKA . sebab da aniaya keluarga aku . THANK YOU !! nd siam pulokk , aku ta reti langsung cakap siam , tapi bila berubat lancar gila , tapi dia ta percaya , even dia tuduh aku menipu , okayy sape yang agak2 da sumbat benda dia at aku to sila laa tempah lubang kubur okayy :D

okayy ny screen print aku yang da dicurik oleh NUR RAIHANA 


Better , beringat sebelum ajal menjemput hang k .




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny