------------ -------------

STOP FOLLOWING ME





Pada sapesape yang agak agak ta berpuas hati ny dengan setiap entry aku , yealaa kan mana tahu walaupun aku text kat orang lain tapi u'ols yang terasa bagai , please angkat kaki k . aku cakap dengan berlembut ta berkasar sikitpun . 

Haii haii haii . pada kau . apepun , sebelum aku update , aku na bagitahu satu jea benda kat kau okayy ,, taperlu laa kau na terasa bagai ehh . kalau kau rasa tapuas hati dengan setiap entry aku dari awal aku ber blog . better kau shuuh jao jao dari blog aku . stop follow aku adala lagi baik untuk kau yea wahai ADIKKK . okayy , kau jaga laa masa depan kau jea , tayalaa na jaga blog aku . hak aku na masokkan entry tentang KAU . aku takan aibkan kalau kau ta mulakan . so . cuba kau ingat balik apa yang patut kau ingat okayy , setiap perbuatan ada balasan , just lambat nd cepat jea . okayy bye ~


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny