------------ -------------

TAUBAT ITU WAJIB



alahai kau . terima kasih laa eh dengan apa family kau buad . fyi , aku ta gentar langsung . aku ta takut langsung dengan apa family kau dah buad . sekarang ny . yang cipta aku ALLAH , so , aku lebih dengan dia bukan dengan kau okayy . hidup mati jodoh semua kat tangan DIA bukan kau okayy . 

terima kasih sebab buad aku sakit macamni . aku tahu , setiap kesakitan aku rasa , ALLAH sentiasa ada dengan aku , dia pun hantar kesakitan ny sebab na aku sedar mana mana kesalahan yang aku perna buad selama ny . tah ada mengumpat orang kea , terHINA orang kea , tapea laa . mungkin aku ada terBUAD orang sakit hati . tapi bagi aku . sikit pun aku taperna buad sakit hati orang lain . ohh sorry . kau seksa aku tahap paling teruk kan . terima kasih laa wahai manusia . aku redha apa jadik . apa yang jadik to pun sume kau yang buad . 

now . what your problem ?? apa lagi kau ta puas hati dengan family aku ?? da puas kau kacau majlis kakak aku , sekarang kakak aku da bergelar isteri orang pun kau na kacau , na buad dia bercerai . ingat laa setiap orang ada jodoh sendiri sendiri . aku pun ada jodoh sendiri . pleaselaa kau stop semua permainan kau to . kau ta takut ALLAH kea ?? yang cipta kau to BENDA KAU YANG KAU DA AMEK TO KEA ?? ALLAH kan ?? kau to ta kuat mana laa . kuat lagi kuasa allah . nanti kalau bumi ny da hancur , to semua kerja sapea ?? kerja allahkan . bukan benda kau kan .

okayy , kau cuba ada kat tempat mak nd babah aku . apa ek kau rasa kalau anak kau to sakit ta baik2 sebab ada manusia yang kurang ajar sumbat benda bukan hak kau dalam badan anak kau to ?? nd kau pun da rasa kehabisan duit sebab ubatkan anak kau yang tabaik2 . kau pikirlaa okayy kalau kau ada kat tempat mak nd babah aku . nd apa kau rasa kalau anak kau taleh makan  ?? tiap hari ngadu kat kau yang anak kau sakit . tiap kali ngadu yang anak kau lapar , teringin na makan makanan . teringin na rasa makanan yang ada atas meja to . kau ada hati kan ?? kalau kau manusia , mesti kau tahu rasa macamana mak nd bbh aku rasa . 

nd kau sebagai anak , mak kau na sangat kau banggakan hati mak kau to , pergilaa banggakan mak kau , jangan kauu na harapkan mak kau yang tanggung semuanya , sebab to mak kau ada perasaan iri hati nan aku . sebab aku walaupun susah ada hati na bantu mak aku . kau jadi anak cuba jangan pentingkan diri sendiri . 

kau ubahlaa diri sebelum nyawa kau dicabut , kau kena ingat yang kau duduk at sini bukanlaa lama sangat . aku ada semua bukti pasal kau . agak2 kau berdegil aku ta teragak2 na tunjuk semua bukti to okayy . 

kbye ~




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny