------------ -------------

HAPUSKAN DOSA



Ehh entry ny bikin suprise laa . boleh kea DOSA to di hapuskan ?? okay okay , mean HAPUSKAN DOSA to actually aku na hapuskan semua entry pasal budak #$%^ to . yelaa bikin semak weii dalam blog aku ny pasal dia . nd bakal dapat dosa free sik na memaki hamun dia . pandai pandai la dia , DOSA dia dengan aku belum sedia aku maafkan . INSYAALLAH ada masa terbukak pintu hati aku , maafkanla . 

Pelik pelik dan pelik , bila aku tulis entry pasal budak #$%^ yang berperangai seakan akan kebabian yang tadapat dia na COVER to . dia yang na melebih sakan . aduii , hak aku na tulis apakan . ehh jap , blog aku ny ada kea kongsi dgn dia ?? setahu aku , aku kongsi dengan bakal tunang aku jea kot . tapi aku takisahlaa , aku da pun delete sal dia , opss bukan sebab aku takut dengan segala ugut kau to . cuma buat berat blog aku jea sebab DOSA kau . nd , blog aku ny pun actually TENTANG DIA bukan TENTANG KAU (hingusan) .

Tolaa . maaf laa kallau aku da berkata kata okay . aku da cakap jangan na kacau aku . eh BUDAK , kau ada otak kan , better gunakan OTAK kau dari kau terus aku anggap bodoh k . satu kesalahan kau bagi aku beribu ribu kemaafan yang ta bole di maafkan . na tahu sebab apa ?? sebab melibatkan maruah aku . aku tahu kau terasa sebab maruah kau kan . habis aku punya maruah ?? mana boleh senyap weii ?? aku tahu kita sama sama perempuan , baru kau tahu rasa malu atas semua ny ?? tade niat doe aku na malukan kau , tapi cuma aku na kau tahu macam mana rasa DIPERMALUKAN  . itu jea . 

OKAYY BOLEH ANGKAT KAKI KAN . BERAMBOS DARI LAMAN SOSIAL AKU K SAYANG !


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny