------------ -------------

SABARKAN SEPARUH DARI IMAN



Bersabarlah wahai hati , aku cuma na amek point dekat sini . aku dah malas na amek PORT tentang orang yang da macam HARAM-J bagi aku . hidup dia lantak dialaa kan . mati dia kubur dia , aku ta amek port .

Bagi kau yang rasa ta berpuas hati dengan apa aku tulis ny , sila CLICK BUTTON X dekat lappy kau okayy sayang . aku sebenarnya da penat dengan setiap perangai kau yang dok sebok hal aku , actually kau yang amek berat sal aku kan , kau yang sebok na tahu pasal aku kan ?? ohh , lahai kau ny kan . aku da fedup dengan perangai kau , bagi kau aku yang aibkan kau . sebelum kau CAKAP MAIN HEMBUS , better kau check diri kau dulu . ehh , fyi ini sebagai PEMBALASAN apa yang kau da buat kat aku dulu . okayy . aku memang ta bole lupa bila kau cakap aku ny macam macam . so , aku mintak kat kau , pergi dari kehidupan aku dan ADY k . BLAH BLAH BLAH , aku malas na menghadap budak yang ta selabel aku , okayy , shuuh !

And untuk kau , kau , kau dan kau . aku takkan maafkan kau sekeluarga lepas apa yang keluarga kau da buat kat keluarga aku . datanglaa mintak maaf dekat keluarga aku baru aku maafkan . hidup mati aku , keluarga aku cuma ada kat tangan Allah , izin Allah . dari sini , cuba kau fikir . kuat sangat kea kuasa misteri kau yang kau da bela to ?? Aman kea kau dunia akhirat kalau kau da sampai kea tahap yang paling keras ?? kau kena ingat , Allah yang ciptakan kau , Allah yang bagi rezeki dekat kau , and Allah jugak yang akan tarik nyawa kau . pintu taubat masih ada , jangan sampai pintu taubat tertutup k . kau anak dia kan ?? dan kau laa yang kata dulu keluarga aku perasan . okayy , kau sebenarnya tutup aib keluarga kau kan . da terang terang MAK KAU baca MANTERA , so bukan kea keluarga kau punya angkara ?? explain PLEASE .





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny