------------ -------------

PURA-PURALAH SELAGI ADA NYAWA




Lumrah kehidupan , ada masa diatas ada masa dibawah . Kan ?? Apa yang aku tulis ni ta berkaitan dengan kau tapi kalau kau na terasa pun boleh . Faham sendirilaa kalau ada otak okayy , HAMBA ALLAH ny da buat kejahatan tapi tana mengaku yang dia da buat . Ada lagi orang jenis macam ni kan . Aduii , aku rasa orang macam dia ni ta patut HIDUP kat muka bumi ni lagi sebab TERLALU kuno kot , ohh sayang sekarang CELIK IT laa .


Ada ke patut dia tuduh kami ni TABUR FITNAH . 

kalau da memang kenyataan to bukan tabur fitnah lagi laa sayang . Adui , sekolah tinggi tinggi tapi bengap . Mana mana pergi semua tentang kau , kau , kau , dan kau ! So , what ur problem ek ?? Terima kasih mendoakan kami kami ni diberikan petunjuk and hidayah okayy , dan ternyata selama 2 tahun kami ke hulur hilir berubat , jelas dan terbukti yang petunjuk to semua mengenai kau , kau , kau dan kau . Anyway , hidup kau to penuh dengan kepura-puraan , think positive laa . Sape JAHIL AGAMA , kau sekeluarga atau aku sekeluarga . It's okay , selagi kau boleh fikir yang diri kau to boleh hidup untuk berjuta tahun , silakanlah pura-pura dan aniaya orang yang ta bersalah . For Your Information , walaupun keluarga aku ny SEDERHANA tapi keluarga aku ta perna usik keluarga orang lain , nd ONE MORE , keluarga aku tapernah jejak KAKI KE KAWASAN RUMAH BOMOH untuk berubat , apalagi na jatuhkan orang lain okay . Aku sekeluarga masih ada otak nd akal , boleh fikir mana baik mana buruk . DAN MASIH BOLEH FIKIR YANG HIDUP KAT DUNIA NY CUMA SEMENTARA . THANKS sebab kau menFITNAH keluarga aku :D

SINI ADA JUGAK TAUU .









Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny