------------ -------------

SAYA SAYANG AWAK ☁ ☂






Alamak tajuk to .. Da okay-okay Saya Sayang Awak , tetiba ada awan nd payung . APAKAH ??

Actually , na luahkan rasa ketidakpuasan hati aku ny , seriously dalam kebahagiaan aku dan dia ada yang tak berpuas hati , tapuas hati cakap laa . Aduii , bikin masalah la lu ny . Semak k semakkk .. 2 tahun lebih aku dengan dia , baru sekarang na buat kecoh , adui minah mana la sesat , tetiba na ngaku ex couple dia . OMG !!


Biar Orang Cuba Nak Pisahkan Kita , Tapi Kita Tetap Akan Bersama . Maksud aku , biarlah apa orang na buat sekalipun , kalau da kata jodoh ta kemana . buat la ape pon korang na buat , One Day , akan kembali jugak kan . Ta kesala .


Aku sayang dia sangat-sangatlah . Jangan na kata mianglaa k . Setiap orang ada jodoh masing-masing . Aku sebagai perempuan perlu tahu background dia kan . So , dia ny bukanlaa lelaki yang perna aku couple dlu . TERBAIKK laa .

Yess , aku bergaduh dengan dia sebenarnya baru-baru ny , semua angkara perempuan ny Azura Ecko . Apa masalah dengan dia aku pun tatahu . Yang penting aku ta kenal dia , dan ta perna ingin berkenalan pon . Maybe si dia ny , MEROYAN kot . 

click gambar kalau na baca lebih jelas

Disebabkan dia lah aku dengan sayang aku to bergaduh , kalau manusia ny ta wujud kat dunia ny ta terjadi macam ny la . Dia mengaku ex couple sayang aku . Sedangkan ex couple aku taperna kenal melainkan dia pernah nampak perempuan to dengan member sayang aku . Okayy , mana laa pergi maruah perempuan to . Malu k . Mengaku macam to sekali . Siape suruh cari pasal kan . Bila boyfie kau masuk campur hal kau ganggu aku to , jangan na tuduh aku la kan punca kau gaduh dengan bf kau . BALASAN TETAP ADA LAH . WALAUPUN LAMBAT .


TERBAIKLAAH WEII DA DAPAT BALASAN PONG !!





































Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny