------------ -------------

KAMI BELIA UMNO

BELIA-BELIA UMNO DARI P162
Ny Semalam Punya Hal . Muka Semua Dah Penat Sebab Pergi Perhimpunan Belia Umno Kat Dewan Taman Universiti , Skudai .


Muka aku sangat ta boleh jalan . Yess , aku sangat ngantuk . Tapi meriah punya pasal aku celik2 dan terbeliak kan jea .

LYEFA ELLEFANORA , ADY GAGAK , IJAL


Mereka Gila . Terbaik layan kepala mereka . Penat memang tatercakaplaa . Sik ketawa jea pai batuk-batuk balik . Aduii , adik angkat aku sorang to menyibuk sik nyakat aku . Sakit hati aku .

ADIB OPPET'S , IJAL , ANGAH LAN .


Setia Mendengar Ceramah Muhyiddin Yssin Dan Ghani Othman . TERBAIK HOHOHO !!

LYEFA ELLEFANORA , ADY GAGAK , AYULZ TOYOLZ .

UNDI BARISAN NASIONAL YEA !! 




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Purple Bobblehead Bunny